Miekenrens.reismee.nl

Aangekomen!

Hola iedereen! We zijn er! De reis is goed verlopen, we hadden alleen de tweede vlucht vanuit Atlanta naar Cancun anderhalf uur vertraging. We kwamen dus redelijk laat aan in cancun, maar gelukkig avond onze privétaxi stond gelukkig voor ons klaar! We zaten in een 7 persoons taxi met zn 2en :p De chauffeur bracht ons netjes naar ons hotel in Playa del Carmen Het hotel is heel netjes en mooi! Net goed geslapen en op naar het strand! Xxx Miek en Rens

Ellen

Niet te bruin worden!!! xx

Rosanne

Ow heerlijk!! Gelukkig is alles goed gegaan!
Liefs! X

Bets

En nu heerlijk bijkomen, geniet lekker van een welverdiend zonnetje!! Zondag neemt Ruud zijn Cajon mee, speelt hij 's avonds op het strand van Aruba een deuntje, de zee draagt het geluid vast jullie kant op ;-) X

Martin

Luitjes!

Ondanks de vertraging, hebben jullie je bestemming gelukkig bereikt! Lekker bruin worden zodat jullie straks niet meer opvallen tussen los mexicanos! Geniet! X

marie louise

heerlijk onthaasten maar! Wij, achterblijvers, moeten helaas de bonbons opeten want zij blijven geen maand goed. love ml

Suus

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn!! Lekker bijslapen en genieten nu!
Heb je geen eens je bonbons op kunnen eten thuis Miekie? Hmnn dat vindt je moeder vast niet erg :P
Veel plezier daar en dikke kus van hier!