Miekenrens.reismee.nl

Lanquin

Buenos tardes! We zitten boven op een berg in centraal guatemala, in lanquin om precies te zijn. Een super hostel! Heel goedkoop en best luxe, bovendien prachtig uitzicht! De weg hiernaartoe was wel spannend, 8u lang in een minibusje zonder airco berg op berg af, en de chauffeur reed twee keer zo hard als de adviessnelheid...:s maar we hebben het gered! Gisteren in een veetruck (echt op de truck) naar het park semuc champey geweest. Eerst de grotten in met een kaars in je hand, best een uitdaging water in water uit :p en laddertjes op en zelfs tegen een waterval opgeklommen met een touw! was een beetje chaotisch, maar wel grappig. Waren wel ijskoud op de terugweg in de grot! Daarna is rens nog van een heeeeele hoge brug gesprongen, hebben we nog een leuk filmpje van. Toen een berg opgeklommen om se watervallen van bovenaf te bekijken. Het waren eigenlijk meer waterpoelen met kleine valletjes, maar wel mooi. Toen weer naar beneden en heerlijk gezwommen! Erg mooi blauw water tussen de bergen! Vanochtend hebben we op een band de rivier hier in lanquin afgedreven, super leuk! En vanmiddag lekker gechilled. Morgen met de bus naar de stad Antigua. Nu even douchen in de supervette douche! Hij is aan een kant hslf open zodat je zicht op de bergen hebt! Gelukkig kan daar niemand komen dus verder geen probleem :p Ohja en onze nlse vrienden zijn ook nog mee, dus is wehl gezellig. Sowieso heel veel leuke backpackers hier! Iedereen doet hier dezelfde route :p Xx

anton

Wat een mooie belevenissen.

Suus

Wat heerlijk zeg allemaal! Geniet! Dikke kus

Sofie

Klinkt weer geweldig! En het ziet er nog mooi uit ook... Ik ga ook maar eens nadenken over een rondje mexico guatamala! Dan kom ik voor tips bij jullie!